دکتر کامران حامی | سونوگرافی دکتر حامی و کاربرد آن در تشخیص بیماری ها
سونوگرافی دکتر حامی و کاربرد آن در تشخیص بیماری ها

سونوگرافی چیست؟

پزشکان پس از معاینه ی اولیه، برای تشخیص دقیق تر بیماری ها، انجام سونوگرافی را ضروری می دانند. سونوگرافی با تصویربرداری اندام های مختلف بدن، بیماری های مربوط به آنها را تشخیص می دهد. در سونوگرافی مانند روش های تصویر برداری از اشعه ایکس استفاده نشده و به جای آن از امواج صوتی استفاده می شود. امواج صوتی امواج بی ضرر برای بدن می باشند.
در مرکز سونوگرافی دکتر حامی، خدمات سونوگرافی ارائه می شود. برای انجام سونوگرافی بیمار روی تخت دراز کشیده و پزشک ژل مخصوص را به ناحیه مورد نظر زده و پس از آن دستگاهی به نام پروب روی پوست کشیده می شود. پروب به کمک امواج صوتی از بافت های داخلی تصویربرداری می کند و تصاویر در مانیتور روبروی پزشک قابل مشاهده می باشد. سونوگرافی نسبت به روش های تصویر برداری دیگر عوارض کمتری را ایجاد می کند، به همین دلیل به روش های دیگر ترجیح داده می شود.
سونوگرافی دکتر حامی بهترین مرکز سونوگرافی در اصفهان می باشد که سونوگرافی را به کمک پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می دهد. دستگاه های جدید و به روز، با ارائه تصاویر دقیق، در تشخیص بهتر بیماری ها به پزشکان کمک می کنند.
علاوه بر جدید بودن دستگاه، تخصص و مهارت پزشک نیز از دیگر عواملی می باشد که در انجام سونوگرافی و تشخیص دقیق بیماری بسیار حائز اهمیت می باشند. دکتر کامران حامی تخصص و مهارت کافی در این زمینه داشته و سونوگرافی را به صورت بسیار دقیقی انجام داده و با مشاهده ی دقیق بافت ها بیماری ها را به سرعت تشخیص می دهد.
در مرکز سونوگرافی دکتر حامی، سونوگرافی برای تمامی سنین قابل انجام است. زنان، مردان و کودکان می توانند در هر سن و سالی برای تشخیص بیماری و طبق دستور پزشک سونوگرافی انجام دهند. پس برای برخورداری از انواع خدمات سونوگرافی در اصفهان به این مرکز مراجعه کنید.

مرکز سونوگرافی دکتر حامی

سونوگرافی و کاربرد آن در تشخیص بیماری ها در مرکز سونوگرافی دکتر حامی
سونوگرافی کاربرد زیادی در تشخیص دقیق بیماری ها و آسیب های مختلف بدن دارد.
در مرکز سونوگرافی دکتر حامی، سونوگرافی برای تشخیص علت درد، ورم و عفونت قسمت های مختلف بدن انجام می شود.
به کمک سونوگرافی می توان بسیاری از بیماری های زنان را تشخیص داد. بیماری هایی مثل دردهای شکم و لگن، عفونت های ادراری، عفونت رحم، کیست، مشکلات تخمدان ها و بسیاری مشکلات دیگر.
از دیگر خدمات سونوگرافی در اصفهان، سونوگرافی برای بیماری ها و مشکلات مربوط به بارداری و جنین می باشد. این نوع سونوگرافی یک روش ایمن برای مادر و کودک می باشد. سونوگرافی مشکلات و ناهنجاری های مربوط به جنین و جفت را تشخیص می دهد.
برای تشخیص سرطان پستان در زنان، سونوگرافی یک روش مفید و پرکاربرد می باشد.
پزشکان با کمک سونوگرافی بسیاری از بیماری ها و مشکلات مربوط به قلب را تشخیص داده و از بروز حمله های ناگهانی قلبی و مشکلات دیگر جلوگیری می کنند. سونوگرافی نقص های مادرزادی و بیماری های وراثتی قلب را به راحتی نشان می دهند.
مرکز سونوگرافی دکتر حامی، سونوگرافی را برای تشخیص مشکلات مربوط به بافت های نرم مثل تاندونها، رباط ها و بافت های دیگر انجام می دهد. سونوگرافی در تشخیص آسیب های اسکلتی عضلانی، آسیب بافت های نرم و آسیب های عصبی و سطحی کاربرد زیادی دارد.
با کمک سونوگرافی دکتر کامران حامی، بیماری های مربوط به کیسه صفرا، سنگ کلیه، عفونت کلیه، مشکلات کبد و طحال را می توان تشخیص داد.
سونوگرافی به تشخیص سریع انسداد رگ های خونی و مشکلات جریان خون در رگ ها کمک می کند.
سونوگرافی برای بررسی مشکلات پروستات و مشکلات مربوط به بیضه ها در مردان کاربرد زیادی دارد.
سونوگرافی برای مشکلات مربوط به غده تیروئید، بزرگی توده ها و افزایش تعداد آنها انجام می شود.

تشخیص دقیق و مشاهده بافت ها توسط دکتر کامران حامی
خدمات سونوگرافی در اصفهان
مرکز سونوگرافی دکتر کامران حامی در اصفهان، با ارائه انواع خدمات سونوگرافی و انجام دقیق و تخصصی آن در تشخیص سریع بیماری به شما کمک می کند. با تشخیص به موقع دکتر کامران حامی، بیماری خود را به سرعت درمان کرده و یا آگاهی لازم برای پیشگیری از بیماری را کسب می کنید.

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده